Zoeken
Zoekopdracht
Gasten 2 gasten

Modern chalet met afwasmachine in de groene...

Max.  6   gasten
70m²  Woonoppervlakte
3 Slaapkamers
0  Badkamer
Max. 6  gasten
70m²
3 Slaapkamers
fhm-common::rebranding.favorit_hinzu
Delen

100% Aanbeveling

Al meer dan 3 Jaren online


Voer uw reisdata in voor exacte prijzen
2 gasten

DFV logo
Gecontroleerd en gecertificeerd door de Duitse bond van vakantiehuizen
Trustpilot
Meer dan 900 geverifieerde beoordelingen op Trustpilot
Best Price
Boek zonder kosten
en commissies

100% Aanbeveling

Al meer dan 3 Jaren online



Beschrijving

Parterre: (hal, woonkamer(TV), open keuken(waterkoker, combimagnetron, afwasmachine, koelkast(+ vriesvak)), slaapkamer(2-pers. bed of 2x1 pers. Bedden), slaapkamer(2-pers. bed of 2x1 pers. Bedden), slaapkamer(2-pers. bed of 2x1 pers. Bedden), badkamer(douche, wastafel, toilet))

terras, tuin, tuinmeubilair, parking, zwembad(gedeeld met andere gasten, overdekt)

Dit moderne, vrijstaande chalet ligt op Resort Zilverstrand.

Het chalet is geheel gelijkvloers. U vindt er een fijne, lichte woonkamer met TV en een open keuken met onder andere een afwasmachine en magnetron. Er zijn drie slaapkamers met elk twee 1-pers. boxspring bedden (al dan niet in een 2-pers. opstelling). De badkamer beschikt over een douche en toilet.

Bij alle chalets is een tuin met terras en tuinmeubilair aanwezig. Er is één parkeerplaats bij het chalet aanwezig. Het chalet kan zowel qua ligging, exterieur als interieur afwijken van de getoonde foto's.

Het zwembad is geopend van donderdag tot zondag van 11.00 uur tot 18.00 uur.

Inrichting

Huisdieren welkom Huisdieren welkom
Zwembad Zwembad
Niet-rokers Niet-rokers
WiFi WiFi
Tuin Tuin
Televisie Televisie
Terras Terras
Vaatwasser Vaatwasser
Sauna Sauna

Buitenshuis

Tuin
Speeltuin
Zwembad
Parkeren
Tennisbaan
Terras

Badkamer

aparte wc's 1


Keuken

Vriesvak
Vaatwasser
Koelkast
Magnetron
Waterkoker

Apparatuur en toebehoren

Fietsen
Televisie
WiFi
Terrasmeubilair

Geschikt voor

Niet-rokers
Huisdieren welkom
Kinderen welkom

slaapkamer

Totaal aantal slaapplaatsen: 6

3 tweepersoonskamer

Routebeschrijving/ligging

Toon landkaart

Afstanden

Supermarkt 5 km

5 km

Restaurant 1 km

1 km

Stadscentrum 6 km

6 km

Bus 1 km

1 km

Station 5 km

5 km

Snelweg-afrit 50 km

50 km


Plaats en de locatie van de accommodatie

Net over de Belgisch-Nederlandse grens, ligt midden in het groen van de Antwerpse Kempen, Resort Zilverstrand. Het centrum van Mol ligt op ca. 6 km.

Op het grote resort is voor iedereen, van jong tot oud, van alles te beleven. Er is een grote recreatieplas met zandstrand en diverse speeltoestellen, zowel in als om het het water. Er kunnen fietsen worden gehuurd. Bij slecht weer kunt u met het hele gezin genieten in het overdekte zwembad. Voor de kids is er tevens een indoor speelpaleis. Voor volwassenen zijn er enkele wellness-faciliteiten, zoals een sauna en een Turks stoombad. Er is een eetcafé, een supermarkt, diverse speeltuinen, een recreatieprogramma en nog veel meer.

De omgeving leent zich uitstekend voor diverse activiteiten en om er lekker op uit te trekken. Er zijn vele wandel- en fietsroutes en voor de liefhebber zijn er vismogelijkheden. Ook voor de liefhebbers van shoppen, goede restaurant, gezellige terrasjes en cultuur komen in de omgeving aan hun trekken. Steden als Antwerpen (65 km.), Leuven (75 km.), Hasselt (45 km.), Eindhoven (40 km.), 's-Hertogenbosch (70 km.) en Maastricht (70 km.) zijn goed te bereiken. Ook zijn er diverse attractieparken in de buurt; Bobbejaanland in Lichtaart (26 km.), Toverland in Severum (76 km.), De Efteling in Kaatsheuvel (57 km.) en Plopsa Indoor in Hasselt (46 km.) zijn slechts enkele voorbeelden.

Een mooie omgeving met voor ieder wat wils!


Recreatiemogelijkheden

Vissen
Golfen
Paardrijden
Tennis
Wandelen
Alle recreatiemogelijkheden weergeven Minder recreatiemogelijkheden weergeven

Richtlijnen


Aanwijzingen van de verhuurder

Inchecken: 16:00
Uitchecken: 10:00

Aanvullende informatie bij de huurprijs:

Eindschoonmaak: Inclusief.
Huisdieren: Max. 2; € 6/dier/nacht. Huisdieren dienen tijdens het boekingsproces te worden aangegeven i.v.m. beperkte beschikbaarheid.
Bedlinnen: Aanwezig.
Toeristenbelasting: Inclusief.
Badhanddoeken: Mogelijkheid tot huren, € 7,95 p.p./verblijf.
Keukenlinnen: Mogelijkheid tot huren, € 6,95/verblijf.
Wifi: Gratis.
Kinderbed: € 7/verblijf. Op aanvraag.
Kinderstoel: € 7/verblijf. Op aanvraag.

Annuleringsvoorwaarden:

  • Voor de annulering tot en met de 43ste dag voor de afgesproken aankomst: 10% van de reissom.
  • In geval van annulering van 42 tot en met 29 dagen voor aankomst: 40% van de reissom.
  • In geval van annulering van 28 tot en met de laatste dag voor de overeengekomen huurperiode 90% van de reissom.
  • voor latere annulering of bij het niet verschijnen wordt de volle prijs in rekening gebracht.

meer informatie:

De woning kan qua inrichting enigszins afwijken van de getoonde foto's, het comfortniveau is echter zoals beschreven
De type-woningen zijn onderverdeeld in categorieën. Doordat deze van privé-eigenaren zijn, zijn ze naar eigen smaak ingericht en kunnen ze verschillen in oppervlakte, inrichting en grootte; het comfortniveau is echter zoals beschreven. De verdeling van bedden (slaapplaatsen, aparte bedden of tweepersoonsbed) is afhankelijk van de eigenaar en kan nooit van te voren bevestigd worden. De afgebeelde foto's zijn slechts een voorbeeld
Reserveringen voor groepen of gezelschappen van personen onder de 21 jaar zijn niet toegestaan
Deze vakantiewoning is uitsluitend beschikbaar voor recreatieve doeleinden. Boekingen namens bedrijven zullen worden geannuleerd en mogelijke annuleringskosten worden doorberekend
Huisdieren dienen tijdens het boekingsproces te worden aangegeven i.v.m. beperkte beschikbaarheid
Deze accommodatie ligt op een vakantiepark. Er zijn meerdere accommodaties binnen dit type aanwezig. Wenst u meerdere accommodaties voor dezelfde periode te boeken? Neemt u dan contact met ons op via de chat


Beschikbaarheid

Gebruik de prijscalculator om de beschikbaarheid en de prijs te weten te komen.


5 Beoordelingen

Totale beoordeling

4,0 van 5
4.0 Inrichting
4.0 Prijs / kwaliteit
4.0 Service
4.0 Ligging
4.0 Reinheid
De beoordelingen worden op echtheid gecontroleerd. Lees meer hierover in onze beoordelingsrichtlijnen.
De beoordelingen worden op echtheid gecontroleerd. Lees meer hierover in onze beoordelingsrichtlijnen.

Riens Nederlof

4,2
4.2 4.2 4.2 4.2 4.2

Slecht. We hadden een verblijfticket (1A 1U B6 9C) voor type woning Pavilion 6. Bij de receptie kregen we huissleutel 404, die woning bleek een echter type te zijn, nl. Hackfort 6. We zijn meteen teruggegaan naar de receptie. “Wij weten niet beter, dus dan moet u Belvilla bellen, die hebben deze woning bij ons ‘ingeschoten’, dan doen zij”. Ze zeiden ook “De indeling van deze 2 type woningen zijn overigens identiek. Met andere woorden is dit huis ook goed?” Maar dat kon ik natuurlijk niet controleren. Ik zie maar één woning. Het huis naast nummer 404 leek mij – op basis van de foto op het verblijfsticket – een Pavilion 6 type. Van buiten gezien leek mij dat de oppervlakte wel even groot zou kunnen zijn, maar zag er wat moderner uit. Geen schuin dak, maar een hoger plat dak en meer ramen. De binnenkant heb ik niet gezien, deze woning was ook bewoond en ik ga die mensen niet met mijn probleem lastig vallen. In eerste instantie leek ons deze woning er ook wel voldoende naar ons zin uit te zien. Dus terug naar de receptie en ik heb ter plekke Belvilla gebeld. Op een gegeven moment heb ik de medewerkster van Belvilla die ik aan de telefoon had (met mijn telefoon) laten communiceren met de receptie-medewerkster van EuroParcs. Na een poosje discussiëren is dat gesprek beëindigd en besloten dat de receptie-medewerkster zou gaan uitzoeken wat er aan de hand was en wat er voor een oplossing gezocht zou worden. Na een telefoongesprek met iemand (ook van Europarcs?) en gezoek in het computersysteem, was het antwoord, “oh ja……….er is pas brand geweest en we hebben wat geschoven met woningreserveringen, maar we hebben verzuimd u van deze wijziging op de hoogte te stellen. Onze excuses. Maar kunt u ook genoegen nemen met deze woning?”. Ik heb gezegd dat ik niet weet wat de verschillen echt zijn en op het eerste gezicht zag het er ook wel redelijk uit. “Maar stellen jullie daar nog iets tegenover, één of andere coulanceregeling?” Daar zouden ze over nadenken en zodra ze daarover intern overleg hadden gepleegd zouden ze mij bellen. Binnen een half uur hebben ze mij toen gebeld: “Je kan op onze rekening een frietje met een snack gaan halen”. We zijn naar dat resort gegaan om een weekje vakantie te vieren en hadden geen zin meer om hier langer mee bezig te zijn en hebben dat geaccepteerd. Maar daarna…………. ik ga er een brief aan wijden, maar het huisje viel super tegen. De omgeving was gelukkig helemaal ok. We hadden een week lang prachtig weer en hebben elke dag mooie wandelingen en fietstochten gemaakt. Prachtige omgeving, Daar hebben we gelukkig van kunnen genieten. Dat kunnen we niet zeggen van deze woning

Riens Nederlof

4,2
4.2 4.2 4.2 4.2 4.2

Slecht. We hadden een verblijfticket (1A 1U B6 9C) voor type woning Pavilion 6. Bij de receptie kregen we huissleutel 404, die woning bleek een echter type te zijn, nl. Hackfort 6.

We zijn meteen teruggegaan naar de receptie. “Wij weten niet beter, dus dan moet u Belvilla bellen, die hebben deze woning bij ons ‘ingeschoten’, dan doen zij”. Ze zeiden ook “De indeling van deze 2 type woningen zijn overigens identiek. Met andere woorden is dit huis ook goed?”

Maar dat kon ik natuurlijk niet controleren. Ik zie maar één woning. Het huis naast nummer 404 leek mij – op basis van de foto op het verblijfsticket – een Pavilion 6 type. Van buiten gezien leek mij dat de oppervlakte wel even groot zou kunnen zijn, maar zag er wat moderner uit. Geen schuin dak, maar een hoger plat dak en meer ramen. De binnenkant heb ik niet gezien, deze woning was ook bewoond en ik ga die mensen niet met mijn probleem lastig vallen.

In eerste instantie leek ons deze woning er ook wel voldoende naar ons zin uit te zien.

Dus terug naar de receptie en ik heb ter plekke Belvilla gebeld. Op een gegeven moment heb ik de medewerkster van Belvilla die ik aan de telefoon had (met mijn telefoon) laten communiceren met de receptie-medewerkster van EuroParcs. Na een poosje discussiëren is dat gesprek beëindigd en besloten dat de receptie-medewerkster zou gaan uitzoeken wat er aan de hand was en wat er voor een oplossing gezocht zou worden. Na een telefoongesprek met iemand (ook van Europarcs?) en gezoek in het computersysteem, was het antwoord, “oh ja……….er is pas brand geweest en we hebben wat geschoven met woningreserveringen, maar we hebben verzuimd u van deze wijziging op de hoogte te stellen. Onze excuses. Maar kunt u ook genoegen nemen met deze woning?”.

Ik heb gezegd dat ik niet weet wat de verschillen echt zijn en op het eerste gezicht zag het er ook wel redelijk uit. “Maar stellen jullie daar nog iets tegenover, één of andere coulanceregeling?” Daar zouden ze over nadenken en zodra ze daarover intern overleg hadden gepleegd zouden ze mij bellen. Binnen een half uur hebben ze mij toen gebeld: “Je kan op onze rekening een frietje met een snack gaan halen”. We zijn naar dat resort gegaan om een weekje vakantie te vieren en hadden geen zin meer om hier langer mee bezig te zijn en hebben dat geaccepteerd.

Maar daarna…………. ik ga er een brief aan wijden, maar het huisje viel super tegen.



De omgeving was gelukkig helemaal ok. We hadden een week lang prachtig weer en hebben elke dag mooie wandelingen en fietstochten gemaakt. Prachtige omgeving, Daar hebben we gelukkig van kunnen genieten. Dat kunnen we niet zeggen van deze woning

Wanda Broek

4,2
4.2 4.2 4.2 4.2 4.2

Het huisje is heel mooi en ligt aan het viswater met eigen steiger. Lekker terras onder de bomen waardoor je heerlijk in de schaduw kan zitten. Het zwembad is klein maar leuk, doordat er met een tijdslot wordt gewerkt heb je de ruimte. Het reserveringssysteem hiervoor werkt prima. Het zwemmeer en glijbaan met terras is gezellig. De glijbaan buiten is aan onderhoud toe. Mondkapje boven de 12 jaar verplicht, iedereen houdt zich goed aan de regels.

Wanda Broek

3,7
3.7 3.7 3.7 3.7 3.7

Het huisje is heel mooi en ligt aan het viswater met eigen steiger. Lekker terras onder de bomen waardoor je heerlijk in de schaduw kan zitten. Het zwembad is klein maar leuk, doordat er met een tijdslot wordt gewerkt heb je de ruimte. Het reserveringssysteem hiervoor werkt prima. Het zwemmeer en glijbaan met terras is gezellig. De glijbaan buiten is aan onderhoud toe. Mondkapje boven de 12 jaar verplicht, iedereen houdt zich goed aan de regels.

Riens Nederlof

3,7
3.7 3.7 3.7 3.7 3.7

Slecht. We hadden een verblijfticket (1A 1U B6 9C) voor type woning Pavilion 6. Bij de receptie kregen we huissleutel 404, die woning bleek een echter type te zijn, nl. Hackfort 6.

We zijn meteen teruggegaan naar de receptie. “Wij weten niet beter, dus dan moet u Belvilla bellen, die hebben deze woning bij ons ‘ingeschoten’, dan doen zij”. Ze zeiden ook “De indeling van deze 2 type woningen zijn overigens identiek. Met andere woorden is dit huis ook goed?”

Maar dat kon ik natuurlijk niet controleren. Ik zie maar één woning. Het huis naast nummer 404 leek mij – op basis van de foto op het verblijfsticket – een Pavilion 6 type. Van buiten gezien leek mij dat de oppervlakte wel even groot zou kunnen zijn, maar zag er wat moderner uit. Geen schuin dak, maar een hoger plat dak en meer ramen. De binnenkant heb ik niet gezien, deze woning was ook bewoond en ik ga die mensen niet met mijn probleem lastig vallen.

In eerste instantie leek ons deze woning er ook wel voldoende naar ons zin uit te zien.

Dus terug naar de receptie en ik heb ter plekke Belvilla gebeld. Op een gegeven moment heb ik de medewerkster van Belvilla die ik aan de telefoon had (met mijn telefoon) laten communiceren met de receptie-medewerkster van EuroParcs. Na een poosje discussiëren is dat gesprek beëindigd en besloten dat de receptie-medewerkster zou gaan uitzoeken wat er aan de hand was en wat er voor een oplossing gezocht zou worden. Na een telefoongesprek met iemand (ook van Europarcs?) en gezoek in het computersysteem, was het antwoord, “oh ja……….er is pas brand geweest en we hebben wat geschoven met woningreserveringen, maar we hebben verzuimd u van deze wijziging op de hoogte te stellen. Onze excuses. Maar kunt u ook genoegen nemen met deze woning?”.

Ik heb gezegd dat ik niet weet wat de verschillen echt zijn en op het eerste gezicht zag het er ook wel redelijk uit. “Maar stellen jullie daar nog iets tegenover, één of andere coulanceregeling?” Daar zouden ze over nadenken en zodra ze daarover intern overleg hadden gepleegd zouden ze mij bellen. Binnen een half uur hebben ze mij toen gebeld: “Je kan op onze rekening een frietje met een snack gaan halen”. We zijn naar dat resort gegaan om een weekje vakantie te vieren en hadden geen zin meer om hier langer mee bezig te zijn en hebben dat geaccepteerd.

Maar daarna…………. ik ga er een brief aan wijden, maar het huisje viel super tegen.



De omgeving was gelukkig helemaal ok. We hadden een week lang prachtig weer en hebben elke dag mooie wandelingen en fietstochten gemaakt. Prachtige omgeving, Daar hebben we gelukkig van kunnen genieten. Dat kunnen we niet zeggen van deze woning


Contactpersoon

Bedrijf Belvilla


Andere accommodaties van Belvilla

Alle accommodaties weergeven van Belvilla

Meer accommodaties die je ook kunnen bevallen


meer informatie

Vakantie-ideeën: Vakantie met hond

Objectnummer: 302224

Laatst bijgewerkt: 02.05.2024

Advertentie online sinds: 3 Jaren, 4 maanden

URL: https://www.vakantiehuisnu.nl/302224.htm


«Modern chalet met afwasmachine in de groene...» krijgt een vakantiebeoordeling van 4 (beoordelingsschaal: 1 tot 5) op basis van 5 gegeven Beoordelingen.

Verwijderen
toevoegen als favoriet
Voer uw reisdata in voor exacte prijzen
2 gasten

DFV logo
Gecontroleerd en gecertificeerd door de Duitse bond van vakantiehuizen
Trustpilot
Meer dan 900 geverifieerde beoordelingen op Trustpilot
Best Price
Boek zonder kosten
en commissies
Contactgegevens van de gastheer/-vrouw weergeven